Monday, March 26, 2007

Hari yang Mendung

Ari ni..datang ofis seperti hari biasa..tapi pagi ni aku rasa malas sangat nak bangun...badan lemah, sakit kepala belum hilang....ahhhh...malasnyer......, 7.30 aku turun dari umah.Macam biasalah..public transport..

Mood ari ni tak berapa baik...sakit kepala dah masuk dua hari. Nak breakfast pun tak berselera..biarlah....mula keje jam 8.30am, ari ni aku kena siapkan juga semua artikel.."Mizi! bila nak masuk bahan?" jerit boss....aduiiii....patutpun aku dimarahi, deadline dah lama tersasar...problem-problem..

Dalam sedang aku tengah menaip, hp berbunyi...panggilan daripada kakak...Ya Allah!, my mum. Aku tak senang duduk...aku call my sis kat kampung....she told me everything...oh God! what can i do now? Aku try to be 'cool' and relax...i know my mum akan ok....Amin..Amin ..Amin.

Aku siapkan semua keje sebelum lunch....kepala masih tak berhenti berdenyut2. perut lapar lak tuh..tapi masih tak berselera nak makan. Kepala duk fikir banyak perkara, semakin berserabut otak aku jadinya...arggggggggghhhhhhhhhhh....

Sebelum balik, ari nie aku dah siapkan semua keje dan apa2 yang perlu dibereskan. menjelang petang kepala dah kurang sikit sakitnya..tapi hati aku masih risau akan keadaan my mum....

No comments: