Friday, May 02, 2008

CUTI DAN REHAT.....


Coklat Ais kat D'Lish, mid valley

Semalam cuti hari buruh, huhuhu...time for restlah...memandangkan ia jatuh hari khamis, then aku ambil keputusan amik cuti hari jumaat juga sampai hari ahad..so, time nie lah aku nak rehat betul2...keje penat, pening kepala hotak neh...time ne juga aku leh spend my time with my love...rindu, cinta dan sayang dia sangat2.thanks baby...neway, semalam aku ke Zara whosesale kat Corus hotel..mak oiii ramai nyer orang...terpaksa ler Q panjang...dalam masa Q tuh...aku terpandang seseorang...macam ku kenal minat sorang neh....dalam hati..ekk..takkan selebriti cam dia datang kat sale gak kot...huhuhuhu..takperlah Fara Fauzana....u bijak berbelanja.....nak jadikan cerita dlm2 just nak tengok..terbeli gak lah beberapa pakaian..abis dlm RM300. aku punya pakaian n my bby nyer gak...
Hari neh lak aku bangun lewat, gara2 semlm entah kul berapa tidow...sakit perut lak tuh...adoi...bangun thari aku kuar ngan sham n my baby...sham tak keje lak ari neh...kita org pi ampang point dulu..sham byr kete, lepas tu ktorang pi makan...then later kiorg pi mid..lepak2 kat d'Lish..tenet..per lagik....sementara tunggu asgt kul 7 kat Fashion Avenue, aku taiplah skit kat blog neh...owh yer....today KL so hot....

1 comment:

Khairulius said...

ooo mizi dah ada baby skrg...semoga berbahagia..