Friday, June 27, 2008

Kerinduan tidak tertanggung

SUATU KERINDUAN YANG TIDAK TERTANGGUNG

Baby, Tika dan saat ini ingatan ku terhadapmu semakin kuat…
Merindui dirimu siang dan malam
berjauhan denganmu membuatku semakin sayang
cintaku semakin mendalam

Baby,
Dan kini ternyata aku sepi tanpamu…
Sepi dalam erti kata rindu tidak tertanggung lagi
Rindu pada tawa dan senyummu,
Rindu pada sentuhan manjamu
Saban hari semua itu menghiasi dunia sepiku

Baby,
Aku terlalu merinduimu
Entah sampai bila aku harus begini
Setiap hari menantikan ucapan cinta darimu
Namun, kau terus membisu
Di angin lalu ini inginku sampaikan…
Dengarkanlah wahai kekasihku
Betapa aku rindu dan cintakan dirimu
Seandainya ku punya sayap
ingin ku terbang kepadamu.
mendakap erat kasihmu
mahuku leraikan segala kerinduan terpendam

Baby,
Pintaku datanglah kepadaku,
Di sini ku setia menunggu
walau ku tak pasti, adakah kau akan hadir padaku lagi
Ketahuilah… walau berjauhan, walau kesunyian…
Kasih dan sayangku tetap padamu…
Dan ingin kunyatakan… betapa ku bersyukur memilikmu
kerna aku terlalu cinta padamu.

No comments: