Wednesday, June 04, 2008

Menagih dadah di mana2

Pit yang bersepah

kesan penagihan dadah yang terdapat di situ

Jarum suntikan


Hari tuh aku ada naik monorail kat stesen Medan Tuanku. Lepas beli tiket aku pergi ler ke toilet jap nak buang air kecik. AKu masuk tandas utk OKU. Aku terkejut tengok sekeliling, bersepah-sepah jaeum, strew isi dadah, kesan penagih isap dadah. Hairan cam mana diorang boleh buat keje kat situ. Orang stesen monorail tak buat rodaan ker? tak check toilet ker? ish....mat gian neh satu lah...ingat2 lah tempat awam pun korang nak menagih...so, sekarang aku mintak lah kawan2 sume berhati2 kalau naik monorail n masuk toilet kat stesen Medan Tuanku neh...

1 comment:

meenzuleyka said...

Nak tanya secara jujur nih...apsal mizi msk toilet OKU...u golongan OKU gak ke...