Wednesday, July 16, 2008

Whole day shooting




Ammar si model
Yesterday 15/7/08- Busy day and i'm so tired. Whole day ada shooting. Biasalah masuk isu Raya neh, memang bz skitlah. Kerja kena siap early. Yesterday frm morning sampailah petang aku shooting. Sebelah paginya aku shoot fesyen (stail raya) dan sebelah petangnya shoot pulak products. At the same time, aku help Leezard handle shooting 'Wanita Pilihan'...hoihohoho..penat beb!. Untuk shooting semlm aku bengang jugalah, 2 week ago aku booked studio. Tapi studio full house...tak sangka pulak semalam banyak magazine yang ada shoot. Baju dah ada, model n make up artist dah sampai, nak tak nak aku kena carik tempat yang sesuai. Aku discuss ngan my photografer Asril, we do the shooting kat luar. Set up mini studio....berpanas pulak tu. Tapi aku tak kisah sgt janji kerja siap. Model pun ok, walaupun 7 pasang baju, shooting tu dilakukan dalam tempoh sekejap...oh yer, kali ne fesyen raya lebih
kontemporari. Hah, kalau korang wanna see the result, dun forget to get a copy of maskulin for September issu. huhuhuhu

No comments: