Monday, August 04, 2008

Hari minggu ku

Sabtu dan ahad. Biasalah, bagi yang cuti, cutilah, bagi yang kerja terpaksa kerja. Samalah jugak ngan aku. Sabtu (2/8/08), aku terpaksa keje. Sebabnya, kami di majalah Maskulin adakah The Return of Maskulin Party. huhuhu...sambut anniversery ke-7 sekali. Dari jam 12thari sampailah 9mlm aku bekerja. penat..tapi aku happy because my baby ada temankan. Semlm pulak, awal2 aku dah terpaksa bangun, penat hari sabtu belum lagi hilang. sebab aku bangun awal, tuan rumah nak dtg betulkan lampu bilik yg dah lama tak bernyala. Sekarang semua beres. Kira-kira jam 1pm, aku kuar dengan my baby. Jarang selama itu kami bersama. Entah macam mana semalam kami kuar, x plan2 pun tetiba jer terasa nak main bowling..pegilah main kat Ampang Point. kami berdua jer..kelakar giler...huhuhuhu. Abis tu kami jalan2 lak ker KL sebelum dia minta temankan dia balik kolej...seharian bersama my baby aku rasa happy sangat...

2 comments:

Cael said...

ghupe-ghupe nyew :p

Anonymous said...

Erm...baguslah, kadang kalau kita letih...tapi bila tengok yg tersayang...sejuk pulak hati rasanya...kan. semoga bahagia selalu. Arjuna doakan yg tebaik buat kamo - KS @ ARJUNA