Tuesday, August 11, 2009

Ramadhan Buffet at The Apatrment, The Curve

Yesterday....im so happy bcoz jumpe my old frens and previous was my editor lor...Sam, fren che mat, kak liza and others....hahahhaha...last week aku received sms frm sam ask my frens and me jumpa kat The Aparment, The Curve..coz aa makan2 katanya. The Apartment buat food testing for Ramadhan Buffet....huhuhuhu makan free....and makanannya sangat lah sedap!!!!!! sampai menjilat lidah...hahahhahha...Chef frm Kelantan and they was promote Kelantan Food for ramadhan...sedap n lazat ooooo.....xspecially seafood...gosh aku leh tambah dua pinggang tu...and of coz all the deserts malay kueh...lama x makan klantan nyer kueh....kalau aku balik my grad mam nyer umah kat kelantan then baru dpt jumpe.kat sini ada gak sebenarnya but x best sng....Apa yang uat aku happy its not abt makan free or food yang sodap tu...but then....aku dapat jumpa kwn2 yang dah lama gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... x jumpa. Missed them alot lah...Bila dah jumpe...mcm2 cerita lah kuar..gelak ketawa mmg x ingat...eja kitaorang jer paling meriah....tanpa pedulikan orng lain...kami jadikan The Apartment cam umah kitaorang sendiri...hahahahha..lantak lah apa onrg nak ckp..ermmm...kcewa gak coz xamik pix....sayang arrrr...tapi xpa..aku letak templets buffet tu..Selain jupe kekwn lama, aku jumpa gak ngan K and Yana, my fren from EH! mag..daorang dtg tuk menikmati hidangan ramadhan tu gak ler.....lepas makan2 kami chit-chat and bergosp citer terbaru..hahahhaha.. to K....cam tak caya jer...kapel yang x mahu mengaku kapel tu berpegangan tangan di public. orng dah nmk dgn mata sendiri masih xmo mengaku ......kalau korang nak dtg berbuka kat sini, mmg berbaloi...food sedap, hargai memadai...makanlah sampai korang termuntah....hahahahh...

Ne lor..templets Ramadhan Buffet dari The Apartment, The Curve. So, ramadhan ne ajaklah family, kawan2, kekasi, kekasih glap ker...berbuka kat sini. Sesaja promote kat sume. Manalah tahu kalau korang dah terfikir2 lokasi nak berbuka ramadhan nanti....kalau nak berbuka ka sini, jangan lupe contact aku k.....

1 comment:

Khairulius said...

haha....x puas bergosip haha