Thursday, December 06, 2007

PENGALAMAN BARU


Tanpa kamera pasti shooting ari tu tak jalan


Sam anuar, owner model agency Maveric + Co


Antara pic yang dijadikan rujukan model2


salah seorang model yang dirakam gambarnya


Jay, selaku fotografer sedang menupload gambar


Pakaian dan aksesori yg digunakan


Model yang di make up oleh Amy Janz

Penat...penat...lemau habis.....ngapa aku ckp cam neh? hah..sebenarnya ini ada kaitan dengan pengalaman baru yang aku dapat baru2 neh...aku diberi tugas untuk stylingkan 8 orang model...huh! memang pernah buat sebelum neh..tp kali neh lain...aku kena styling 3style berbeza untuk setiap models...dari pagi jam 10 sampai 3.30 pagi....bayangkan....break time makan jer...penat jgn cakaplah...tapi aku happy sebab model2 dan team shooting tuh besh! tak banyak kerenah...satu pengalaman baru aku sebagai seorg stylist...dalam duk mestylingkan model2 tuh sempatlah aku rakam beberapa pic....huhuhuhu....sebab lagik tuh....kat atas neh beberapa pic yg sempat aku amik.

No comments: