Tuesday, February 24, 2009

Photoshoot with PLM Finalist

Hah! ucop (nampak kaki tu jer), ngpa tak zip seluar ko tu?
Buat elok2lah nak main2 lagi....

Alamak seluar ko korak ker isam?
Semalam 23 Feb (9am-6pm),. Sesi fotografi dengan finalis Pencarian Lelaki Maskulin amat memenatkan. Yelah, 20 orang pelbagai perangai yang melelahkan aku. Selaku penyelaras dan stylist photoshoot tu, aku dah nak pengsan. Tujuan photoshoot ne bukan saja sebagai profile mereka, tetapi untuk dimuatkan dalam kolum fesyen. So kalau kalian nak tgk hasilnya tunggu MASKULIN keluaran April. Gambar2 ne menunjukkan suasana di sebalik tabir photoshoot tu.


























2 comments:

rizz said...

wahh bestnnya photoshoot...last year aritu bru lpas hehe

RyZ4L said...

mizi...aduyai~
next time nk photoshoot tuh panggil jaL taw..tambah2 lagi dengan mereka ini...nak jugak jadik stylist baju,seluar,,seluar dalam,.haha..ok..over:p wah wah,..sebalik tabir yg best!