Sunday, March 29, 2009

Ada lagi yang sudi raikan my birthday....

Rasa nyer dah lam agak x terusik blog ne...Al maklum sajalah kebz-an kat ofiss dan pelbagai kerja yang tak putus2 membuatkan aku menghadapi kekangan waktu yang terhad. Nak menulis pun x berkesempatan. Hari ne, Ahad-28/3, aku rasa terluang sedikit masanya. Aku tak kuar mana2, just lepak kat umah. So, aku amik peluang untuk up date blog aku ne.

Apa yang berlaku sepnjg minggu lalu? oh, kalian dapat tgk gambar2 yang aku lampirkan berserta tulisan aku ne. Tak sangka setelah 2 minggu berlalu hari lahir aku, masih ada kwn2 yg sudi untuk meraikan birthday aku ne. Yerlah dah lama kan. Tapi aku gembira sgt2 krn kwn2 sanggup meraikannya..mrk buat suprise cake cutting...adoi..malu2...Aku rasa birthday tahun ne begitu bermakna sekali. To my lovely sis Nutt, u'r so kind and nice person that i ever know.. u such a angle. Dia yang plan sume ne..Masa birthday surpires ne..bukan aku sorang tapi join sekali my fren asril from photo dept.huhuhuhu...tarikh lahir kami jatuh pada bulan yang sama.

This is my big cake....frm secret resipe...lalallala cake coklat ais cream...aku x berapa nak gemar makan benda2 manis neh..so, sebagai menghormati dan tanda terima kasih..aku balun banyak gak kek ne..heheehh...to chael, thanks choose a very nice cake..
Time aku and asril tiup lilin dan potong kek..eh! kenapa kek ne dibahagi dua? huhuhu...yerlah walau sebijik, kek ne mmg besar and tebal....kakakakakka...si kuntum kat tengah2 tu sempat jugak nak tiup....

Inilah birthday boy yang diraikan dalam suasana ringkas but penuh bermakna. Hanya tuhan yang dpt membalas budi baik kwn2 sume...aku x tahu nak kata n lakukan per. Cuma semoga perhubungan persahabatan yg kita sume bina akan trus berkekalan..

No comments: