Sunday, June 14, 2009

Weekend yang damai dan sendu...

Xnak ckp apa2 psl pagi neh..coz aku lambat bangun...hahahha weekend is my day...tidow...tidow and sleep till the sun memacar ke muke aku...owh yer...tingkat bilik aku mengadap betul2 kepala katil..n of coz kalau matahari naik, mesti pancar kat muke aku...damn!!!! jadi tuk tidka menganggu tido aku yang cam kucing tu...aku tutuplah ngan langsir.hahhaha...
Entah x tahu nak wat per..on9lah keje aku...mmber ada ajak gi umah makcik dia coz anak mak cik dia kahwin...smlm aku dah pegi masa majlis berinai...xkan nak gi lagi ari neh...segan lah...mmg aku segan!!!!...so, aku amik keputusan...xgi kot...maaf arm....x gi.

AKu bukak satu blog....baca apa2 yang tertulis kat blog tu....biasa2 jerlah..tapi kan, aku sgt tersentuh ngan lagu dlm tu...YOUTUBE..tajuk lagu tu Broken Strings...arrggghh nak menangis rasa dgr lagu tu... bdk laki mat salleh nyanyi smabil main piano...adoi..besh gilak lagu tu n of coz lah ada kena mengena ngan aku skrng neh...ati touching giler...

Mak oii..aku lum mandi agi rupanyer.....rokok..rokok..rokok..kehabisan....

No comments: