Tuesday, February 23, 2010

Formula baru menjana duit....

maaf curik gambar neh....halalkan yer duit ne.

In this world, zaman serba maju, moden,canggih, global...duit adalah raja, duit adalah segalanya...duit mengundang suka duka, mala petaka..duit memutuskan silaturahim, duit mencipta kebahagian, duit manusia sanggup berbunuh, duit...duit...duit..percaya atau tidak terpulang...................aku juga mahukan duit...................

Selama ne, sudah ramai sogokkan aku dengan pelbagai kaedah, formula untuk mendapat duit dengan cepat, macam-macam..semua itu tidak aku hiraukan....bukan aku tidak percaya..tetapi malas untuk berusaha.sehinggalah kwn serumah memperkanlkan aku satu lagi kaedah untuk aku mendapat duit dengan senang...yer hanya bermodalkan RM100...aku tertarik utk mengetahuinya...tapi hati masih was2...apabila dia menunjukkan hasil usahanya membuahkan hasil...aku mula tertarik untuk join sama....inilah pertama kali seumur hidup aku join benda2 mcm ne...mungkin kali ini Tuhan bukak hati aku untuk mendapat rezeki...kalau betul, aku bersyukur...Alhamdullilah...Amin....aku masih dlm proses utk mendapatkannya $$$$$.....aku akan cuba...dan akan aku khabarkan hasilnya nanti....

1 comment:

angel_blister said...

i dont really believe in this kinda stuff, but i wanna know as well.... money is major!!