Tuesday, February 23, 2010

sebelum 2am...apa aku lakukan?

Biasanya jam 2am baru aku masuk tidor..sebelum tu antara beberapa perkara yang aku lakukan...

1-on9...fb,ms,ym...sekadar on9..ada yg buzz aku reply lor..kalau xda..diam cam tu jer...
2-Isap rokok berbatang2.....
3-aku tgk tv,.....citer xbesh ..msk bilik......layan perasaan (paling digemari)...hahahha
4-msg2 member2 yg aku terfikir sesuatu utk bertanya, beritahu....
5-jarang aku dengar muzik...walaupun kat laptop neh byk lagu2.....lebih suka layan radio....gagagaga....
6-terasa lapar..bancuh air mkn ngan biskut kering..kalau xdak..air ngan rokok jer lah..
7-baca beberpa info kat internet....tambah pengetahuan.
8-Basuh muka, berus gigi....emrmmmm...mesti kena kalau tak xselesa nak tido...
9-berangan-angan.....kalau aku kaya.....mesti besh..nak bwk kwn rapat gi melancong...happy ngan diorng....setiap malam satu lokasi..hahahaha.....ne ubt tido aku...
10-Baca ayat2 al-quran yang patut sebelum tido..kadang2 terlupa baca..heheheh

No comments: