Sunday, November 04, 2007

Teman bukan lagi teman

Ku mulakan bicara dengan salam.

Teman bukan lagi teman. Mengapa ini yang ingin aku paparkan? Hati aku terdetik dengan apa yang kurasa. dulu teman yang kuanggap paling setia, paling rapat kini bukan lagi seorang teman. Aku tidak tahu mengapa punyanya? apa salahku kalian mula menyisih? apa silapku ynag kalian pendam tanpa nyatakan pada aku? Aku mulai rasa kalian mula menjauh daripadaku. Dulu kita bagaikan adik-beradik mesra bersama, tapi kini?,,,,mengapa harus begini? dimana silapnya hubungan bersahabatan kita?dulu kita susah bersama, senang bersama. Kini mengapa kalian cuba sembunyikan segala yang ketidakpuasan hati itu. Luahkan saja pada aku.Nyatakan saja pada diriku. Tidakkah kalian sayang persahabatan yang terjalin sekian lama?AKu minta kalian maafkan aku jika aku lukakan hati kalian.

Bila bicara tentang teman....hanya yang setia dan ikhlas akan dipanggil teman sejati.

No comments: